Resuming podcast

9 juny de 2014 a les 10:18

L'hora del conte i una passejada obren els actes del Mes de l'Energia

Compartir

El conte de "La Bombeta Marieta" va servir perquè nens i nenes d'entre 3 i 7 anys s'apropessin a conceptes bàsics sobre l'energia i el medi ambient. La Bombeta Marieta va mostrar a la mainada d'on ve l'energia, quina contaminació pot suposar, quines són les fonts d'energia sostenibles i com es pot tenir cura de la Terra. 

La passejada ornitològica, celebrada dissabte al matí, va servir per conèixer de prop els ocells que viuen al delta de La Tordera i el seu entorn. El biòleg i ornitòleg Enric Badosa va explicar curiositats sobre la gavina corsa, que és una espècie protegida, i els assistents van poder veure un corriol -una de les espècies que habiten al delta. 

Les activitats del Mes de l'Energia continuen demà dimarts amb un taller de contractació elèctrica i comptabilitat energètica domèstica que servirà per entendre el nou rebut de la llum. Aquest taller explicarà quines són les modalitats de contractació elèctrica existent i també donarà pautes per realitzar una comptabilitat energètica domèstica més precisa i així poder aconseguir una millora de l'eficiència i alhora un estalvi energètic potencial. El taller tindrà lloc a les 15.30 h al Centre Cívic. 

El programa del Mes de l'Energia per als propers dies és el següent:

-10 de juny 
Taller de contractació elèctrica i comptabilitat energètica domèstica a les 15.30 h al Centre Cívic 

-20 de juny 
Taller "Construcció de ginys solars" a les 18 h a les Peixateries Velles 

-Del 23 juny al 6 de juliol 
Exposició “Actuem amb energia” al Centre Cívic