Resuming podcast

14 juny de 2021 a les 12:35

L'exregidora Ana Vega, vicesecretària de Mobilització del PP a la província de Barcelona

Compartir

El Comitè Executiu del PP de Barcelona ha nomenat l'exregidora del PP a l'Ajuntament de Malgrat de Mar, Ana Vega, com a vicesecretària de Mobilització del partit

En declaracions a Ona Malgrat, Ana Vega ha destacat que l'objectiu de la seva tasca a partir d'ara serà "treballar per tal que el Partit Popular tingui presència a tots els municipsi a partir del 2023".

D'altra banda, Ana Vega ha explicat que el PP de Malgrat de Mar ha recollit unes 70 signatures contra els indults per als presos independentistes, dins la campanya que els Populars han fet aquestes últimes setmanes. Vega també s'hi ha referit a la concentració d'ahir a la plaza de Colón de Madrid i ha reconegut que van assistir menys persones que en l'anterior convocatòria.

En tot cas, Ana Vega creu que el president Pedro Sánchez "s'ho ha de pensar", en referència als indults.