30 octubre de 2021 a les 11:37
L'Arxiu Municipal acull aquest cap de setmana dues xerrades sobre consum energètic que s'emmarquen dins de les activitats que organitza l'Ajuntament amb motiu de la Setmana de l'Energia
Els membres del grup local de l'Alt Maresme i la Selva Marítima de la cooperativa Som Energia són els encarregats de fer pedagogia sobre la importància de l'estalvi, l'eficiència energètica, la facturació de l'energia i l'autoconsum aquest cap de setmana a Malgrat de Mar. Ho fan amb dues xerrades a l'Arxiu Municipal que s'emmarquen dins el programa d'activitats de l'Ajuntament amb motiu de la celebració de la Setmana de l'Energia.
La primera de les xerrades ha tingut lloc aquest divendres al vespre. Salvador Serrat, especialista en pobresa energètica de la cooperativa Som Energia, ha parlat sobre la importància de l'estalvi energètic, l'eficiència energetica i també de la complexitat de les factures de la llum.
En aquest sentit, Serrat creu que els últims canvis regulatoris no s'han explicat prou bé.
Salvador Serrat també explica algunes mesures que podem prendre els usuaris per tal que la factura de la llum no es dispari
Serrat també s'ha referit a la pobresa energètica i ha detallat alguns dels casos que cada dia tracten a Som Energia i a d'altres entitats, com Càrites o Creu Roja.
La xerrada d'aquest dissabre estarà centrada en l'autoconsum energètic i anirà a càrrec de Cristian Suñé, membre del mateix grup local de Som Energia.