24 març de 2022 a les 11:48
A més, aquest dissabte entrenarà, de nou, amb la Selecció Catalana al CAR
Després de dos anys com a cadet, el taekwondista malgratenc ha sigut seleccionat per participar en dos dels campionats més destacats a Espanya. D’una banda, l’1 d’abril competirà a l’Open d’Espanya G2 a Alacant. Aquesta és, tal com indiquen des del Top King Training Center, un acte molt important que puntua pel rànquing de cara a esdeveniments internacionals. D’altra banda, al maig es desplaçarà a Almeria al Campionat d’Espanya. Allà, se citaran els millors esportistes de cada regió per demostrar les seves habilitats en combat.
Aquests, però, no són els únics compromisos esportius de Salvà. Després de la ratxa de bons resultats entrenant amb la Selecció Catalana, ha estat convocat aquest dissabte 26 de març per entrenar, de nou, al Centre d’Alt Rendiment Esportiu de Sant Cugat amb la Selecció Catalana.