Resuming podcast

27 maig de 2022 a les 7:26

L'esportista malgratenc Pau Salvà participarà al Campionat d'Espanya de Taekwondo

Compartir

La competició tindrà lloc aquest cap de setmana a Almeria. La previsió dels organitzadors és que en prenguin part 550 taekwondistes d'arreu de l'estat espanyol. El campionat aplegarà esportistes de les categories sub21 i cadet

El taekwondista malgratenc Pau Salvà defensarà aquest dissabte els colors de la selecció catalana al Campionat d'Espanya Sub21 i Cadet de Taekwondo que es disputarà al Palau dels Jocs Mediterranis d'Almeria. Salvà, que entrena de manera regular al Centre d'Alt Rendiment de Sant Cugat des del mes de març, és multicampió en diverses disciplines. Álex Baena, director d'AFE Malgrat - Top King, assegura que per a l'esportista aquest "és un pas molt important en la seva carrera esportiva".

Pau Salvà forma part de l'equip d'AFE Malgrat - Top King. Baena es mostra molt satisfet amb els equips de competició de l'entitat i agraeix l'esforç que fan els tècnics.

El Campionat d'Espanya Sub21 i Cadet de Taekwondo aplegarà més de 550 esportistes, que arribaran avui a Almeria per a registrar-se i pesar-se. El torneig, que es desenvoluparà en deu pistes, tindrà lloc aquest dissabte.