25 juliol de 2022 a les 11:07
Anguita s'ha proclamat subcampió en la modalitat de Brasilian Jiu-Jitsu amb quimono i sense
El lluitador Francisco Anguita, que entrena a l'equip Pretorians Jiu-Jitsu amb seu a l'AFE Malgrat - Top King, s'ha proclamat aquest cap de setmana subcampió en la modalitat de Brasilian Jiu-Jitsu als Jocs Mundials de Policies i Bombers. Anguita ha aconseguit la medalla de plata en les categories amb quimono i sense.
Els Jocs Mundials de Policies i Bombers es disputen fins el 31 de juliol a Rotterdam. L'esdeveniment esportiu acull més de 10.000 competidors de 70 països diferents. Els organitzadors han programat competicions de 63 esports amb l'objectiu de promoure l'esportivitat i el respecte pel col·lectiu de policies i bombers.