Resuming podcast

8 novembre de 2021 a les 8:05

L’Esport Ciclista de Malgrat se suma a la concentració en contra de les morts de ciclistes a les carreteres

Compartir

L’acte es farà diumenge 14 de novembre a les 11h a la plaça Jaume Vicens Vives de Girona

L’objectiu principal de la concentració és reivindicar les morts dels ciclistes a les carreteres i lluitar per tal de modificar les lleis que s’apliquen actualment amb relació als accidents de trànsit d’aquest tipus. En dona més detalls Miquel Triola, membre de l’Esport Ciclista de Malgrat i impulsor de l’adhesió del club a la convocatòria.

Actualment hi ha una vintena de ciclistes apuntats, tot i que Triola anima tothom que vulgui a assistir-hi. Tal com indica, sortiran tots junts amb les bicicletes a les 8:30h de Solfina i aniran direcció Girona cap a la concentració.