Resuming podcast

18 juny de 2021 a les 15:00

L'espectacle 'Bots pel canvi' amb l'orquestra de Basket Beat tancarà la Capitalitat del Bàsquet Femení de Malgrat de Mar

Compartir

L'acte per tancar la Capitalitat del Bàsquet Femení es farà aquest proper dissabte  al parc de Can Campassol i inclourà l'espectacle "Bots pel canvi" a càrrec de l'orquestra de Basket Beat. Malgrat passarà el relleu de la Capitalitat a la ciutat de Manresa amb un acte el pròxim mes de setembre

L'acte començarà a les 19 h i és gratuït. Per poder assistir, cal fer una reserva prèvia a entrapolis.com