18 juny de 2021 a les 15:00
L'acte per tancar la Capitalitat del Bàsquet Femení es farà aquest proper dissabte al parc de Can Campassol i inclourà l'espectacle "Bots pel canvi" a càrrec de l'orquestra de Basket Beat. Malgrat passarà el relleu de la Capitalitat a la ciutat de Manresa amb un acte el pròxim mes de setembre
L'acte començarà a les 19 h i és gratuït. Per poder assistir, cal fer una reserva prèvia a entrapolis.com
No results found for ""