Resuming podcast

4 octubre de 2021 a les 12:27

L'Escola Municipal d'Adults comença el curs 2021-2022 avui amb 280 alumnes

Compartir

Les mesures de prevenció de la covid que marcaran el curs d'enguany seran exactament les mateixes que el curs passat. El nombre d'alumnes matriculats a l'Escola Muncipal d'Adults es va recuperant a poc a poc després que la pandèmia de la covid comportés un centenar d'inscripcions menys l'any passat

"No ens volem relaxar gaire", comenta Núria Gibert, coordinadora de l'Escola Municipal d'Adults Cases dels Mestres en relació a les mesures covid amb què comencen el curs d'enguany que seran idèntiques a les de l'any anterior. Així, la porta del centre continuarà tancada i només s'obrirà una estona abans de l'inici de les classes. L'entrada a l'edifici es farà pel carrer Escoles i la sortida, pel de Ramon Turró. També es controlarà la temperatura dels alumnes, que hauran de passar per un catifa que els desinfectarà les sabates. Cada estudiant disposarà, a més, del seu propi material a l'aula.

280 alumnes són els que s'han matriculat enguany a l'Escola d'Adults. Gibert ha explicat que, a poc a poc, "es van recuperant les inscripcions" després que el curs passat patissin una disminució de prop d'un centenar de matriculacions.

Entre els cursos que s'ofereixen enguany hi ha els d'alfabetització i instrumentals, alfabetització digital, castellà per a estrangers, català, anglès, Graduat en Educació Secundària, i preparació per a les proves d'accés a Grau Mitjà, Grau Superior i a la Universitat per a majors de 25 i 45 anys.