Resuming podcast

14 juliol de 2022 a les 12:08

Les xifres d'afluència de públic del Nomad Festival confirmen la consolidació de la proposta

Compartir

18.700 persones van passar per la segona edició del Nomad Festival que es va celebrar el passat cap de setmana al Parc Francesc Macià. Els responsables de l'Ajuntament tenen previst reunir-se en breu amb els organitzadors d'aquest esdeveniment per tal de donar-li continuïtat de cara al futur

La tècnica de Promoció del Municipi, Ester Gil, ha explicat que la idea de l'Ajuntament és fixar en el calendari principis del mes de juliol per acollir el Nomad Festival. Segons Gil, durant els primers dos dies, divendres i dissabte, ja es va assolir la xifra de visitants de la primera edició. Gil recorda però que l'any passat encara hi havia més restriccions per la covid i les xifres van ser més baixes. En tot cas, Ester Gil fa una valoració "molt positiva".

Per la seva banda, el regidor de Promoció del Municipi, Ludwig Hasko, ha destacat al portal de l'Ajuntament de Malgrat de Mar que durant les tres jornades del festival no hi ha hagut cap incident destacable i ha agraït el bon comportament del públic assistent, així com la tasca de tècnics municipals, Policia Local, brigada i servei de neteja.

El Nomad Festival recorre des de l'any 2016 Catalunya durant els estius amb una àmplia i variada oferta de disciplines culturals en un mateix espai a l'aire lliure.