21 octubre de 2021 a les 12:16
Enguany s’ha notat un major nombre de visitants nacionals, tot i que també hi ha hagut d’internacionals. En general, la regidoria de Platges valora positivament l’estiu, tant per l’afluència de visitants com pel nombre d’incidències i l’estat de l’aigua
Aquesta temporada d’estiu ha estat precedida per les restriccions de la Covid, tot i això, els Ajuntaments han intentat recuperar la normalitat de mica en mica. Aquest ha sigut un canvi que les platges malgratenques han notat i, és que, s’han recuperat les intervencions i les incidències a la platja. A més, també han tornat els visitants, tant nacionals com internacionals. Així ho explica el regidor de Platges, Óliver Sánchez-Camacho, qui indica que el nombre de visitants ha augmentat durant l’estiu.
Afegeix que aquesta temporada hi ha hagut un petit augment de les incidències si es compara amb la temporada anterior. Tot i això, celebra que no hi ha hagut cap de destacada.
Pel que fa a l’estat de l’aigua, explica que els episodis de bandera vermella han sigut puntuals i que la tendència a Malgrat ha sigut comptar amb la bandera verda la major part dels dies. Aquest és un altre fet que celebren des de la regidoria durant la temporada d’estiu.