Resuming podcast

8 febrer de 2022 a les 11:52

Les mascaretes deixaran de ser obligatòries als patis de les escoles a partir de dijous

Compartir

La Comissió Delegada per a la covid ha acordat aquest dimarts la retirada de la mascareta als patis dels centres educatius, segons han informat fonts del Govern a l'Agència Catalana de Notícies. La decisió va en consonància amb l'eliminació de l'obligatorietat de la mascareta al carrer aprovada pel govern espanyol, que es farà efectiva també aquest dijous

El conseller d'Educació, Josep Gonzàlez-Cambray, ja va demanar dilluns poder treure les mascaretes als centres escolars "com és aviat millor", tot i que va insistir que era una decisió sanitària.