1 agost de 2022 a les 8:16
L'Associació de Veïns de Can Palomeres ha fet un balanç positiu de les festes del barri que es van celebrar dissabte. Un dels actes més destacats va ser la processó de Nostra Senyora de la Paloma, que tornar a recórrer els carrers del veïnat després de quatre anys sense fer-ho
La processó de Nostra Senyora de la Paloma va ser un dels plats forts de les Festes de Can Palomeres que van tenir lloc dissabte. Els veïns i veïnes van tornar a portar la verge a recórrer els carrers del barri després de quatre anys sense poder-ho fer. Natividad Lázaro, presidenta de l'Associació de Veïns de Can Palomeres, ha explicat que pel barri ha estat una jornada "molt especial". "Suposa tornar a començar i aixecar-nos una altra vegada com associació", ha afegit.
Les Festes de Can Palomeres, que van tenir lloc dissabte, també van incloure activitats infantils, exhibicions de dansa i sevillanes, i un concert de D'Rumbaos.