Resuming podcast

26 octubre de 2021 a les 10:44

Les escoles malgratenques no registren casos de Covid a les seves aules

Compartir

En els últims 10 dies no s’ha detectat cap cas positiu en els centres de Malgrat de Mar, excepte a l’Institut Ramon Turró i Darder on hi ha hagut dos positius i sis persones confinades

Fa un mes i escaig que ha començat un nou curs escolar. Un curs amb noves mesures de seguretat, restriccions i flexibilitzacions respecte al curs anterior, per tal d’evitar nous contagis de la Covid-19. Els resultats estan sent positius i, és que, segons dades aportades pels centres i pel Departament d’Educació, cap de les escoles del municipi està tancada per Covid-19. A més, en els darrers deu dies només s’han detectat dos casos positius i s’han hagut de confinar sis persones del mateix centre, en aquest cas, de l’Institut Ramon Turró i Darder.