10 febrer de 2022 a les 8:17
Una iniciativa que pretén sensibilitzar i ensenyar bones pràctiques en l’ús i el consum d’energia, a més de destinar l’estalvi econòmic aconseguit a la lluita contra la pobresa energètica
Enguany aquesta iniciativa presenta dues novetats. D’una banda, és la primera edició en la qual tots els centres de Malgrat de Mar hi participen: les escoles Mare de Déu de Montserrat, Marià Cubí, Vedruna, Fonlladosa, Maristes St. Pere Chanel i l’Institut Ramon Turró i Darder. D’altra banda, els organitzadors han habilitat una comunitat en línia on els participants poden penjar les iniciatives que duen a terme i compartir-les amb tothom que hi forma part.
Per parlar d’aquestes novetats i sobre la Marató d’Estalvi energètic, Ona Malgrat ha parlat amb Eloi Burriel, fundador i coordinador de L’Origen, l’empresa que promou l’activitat.
Finalment, tal com indica Burriel, la campanya s’allargarà fins al 4 de març. Tothom que vulgui pot trobar més informació al web de la marató i als seus perfils a Twitter i a Instagram.