30 març de 2015 a les 8:24
Mayte Martín portarà a Malgrat el seu espectacle Flamenco clásico en un concert que oferirà el 17 d'abril al Pavelló Germans Margall. L'actuació començarà a les 22 h i les entrades es vendran a 5 euros. La Regidoria de Cultura ha informat que les entrades anticipades es posen a la venda el 30 de març al Centre Cultural (carrer del Carme, 26) de 12 h a 14 h i de 18 h a 20 h, i al Centre Cívic (carrer del Segre, 1) de 8 h a 13.30 h i de 16 h a 20 h. El mateix dia del concert també es podran comprar les entrades al Pavelló Germans Margall a partir de les 20 h.
L'actuació de Mayte Martín s'inclou en el programa del MalgrART d'enguany, el qual s'està acabant d'enllestir. MalgrART és una mostra que promou les arts al carrer com a espai de gestió cultural i participació activa de la ciutadania, i que inclou la cultura popular i tradicional catalana.