13 setembre de 2021 a les 7:27
La gestant només pot entrar acompanyada d'una única persona, que haurà de seguir en tot moment les mesures de seguretat establertes per evitar contagis de covid. La Corporació de Salut va decidir suspendre l'entrada dels acompanyants en aquests casos a començament d'agost per minimitzar el risc de contagi
Les dones embarassades de l'Alt Maresme i la Selva Marítima que portin el control del seu embaràs a la Corporació de Salut del Maresme i La Selva ja poden tornar a entrar acompanyades a les ecografies obstètriques i visites de control. L'ens ha pres aquesta decisió coincidint amb la millora en el nombre de casos positius per la covid als centres que gestiona.
La gestant només pot entrar acompanyada d'una única persona, que ha de portar posada la mascareta en tot moment, rentar-se les mans a l'entrada i sortida del centre, i mantenir la distància de seguretat amb la resta de pacients.