2 octubre de 2014 a les 9:38
La renúncia que Conxita Campoy va fer dissabte passat a tornar-se a presentar com a cap de llista al 2015 ha obert un procés que ha de servir per triar el nou candidat socialista per a les properes eleccions municipals.
Fins el dia 16 d'octubre, les persones que ho desitgin poden presentar la seva candidatura a través de correu electrònic o a la seu de l'agrupació local els dimarts i els dijous. Per a fer-ho, però, necessitaran comptar, com a mínim, amb l'aval del 20% de la militància. Actualment, a Malgrat de Mar hi ha 48 militants i, per tant, cada candidatura haurà de recollir 10 avals.
En una nova assemblea de militants i simpatitzants socialistes, que tindrà lloc el 18 d'octubre, es triarà el candidat que encapçalarà la llista socialista al 2015. Aquell mateix dia també es poden acceptar candidatures. Els candidats hauran de tenir, però, el suport d'un terç dels assistents a l'assemblea per a presentar-les. Després d'escoltar les diverses propostes que s'exposin, els militants i simptatizants votaran en urnes diferents i es triarà el cap de llista.
Segons el PSC, a dia d'avui encara no s'ha presentat cap candidatura.