11 maig de 2021 a les 12:12
La regidoria de Joventut posa en marxa una nova edició de les anomenades Aules d'Estudi per tal de facilitar un espai tranquil als joves que aquests dies preparen els seus exàmens
Aquest recurs adreçat als joves estudiants de Malgrat de Mar es farà novament a les instal·lacions de la Biblioteca La Cooperativa després que l'any passat, amb els primers mesos de pandèmia, es va traslladar al Centre Cívic. Enguany les portes de les Aules d'Estudi s'obriran els dies 28, 29 i 30 de maig i el 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 de juny els dies entre setmana de les 20 h a les 23 h i els caps de setmana 17 h a 21 h. L'aforament serà limitat per poder complir amb les segures de prevenció i seguretat de la pandèmia de la COVID-19. Ho ha explicat el regidor de Joventut, Sergio Ortín, durant una entrevista Ona Malgrat.
En un altre ordre de coses, Sergio Ortín ha aprofitat per fer una crida a la responsabilitat de tothom, en especial dels joves, ara que no hi ha el toc de queda. Ha valorat molt positivament que el primer cap de setmana sense l'estat d'alarma hagi transcorregut sense incidents a Malgrat de Mar.