10 juliol de 2015 a les 13:24
L’Eric, un nen malgratenc de 10 anys, participa aquest cap de setmana al Campionat d’Espanya de gimnàstica artística que se celebra fins diumenge a Càceres.
Eugenia Martín, mare de l’Eric, ha explicat a Ona Malgrat que, al principi, l’evolució del nen en la gimnàstica artística va ser “normaleta però després ha estat espectacular i ara entrena tota la setmana, incloent els dissabtes”. Pel que fa al campionat d’aquest cap de setmana, Martín ha dit que “tant l’entrenador com la família tenim expectatives molt bones. Esperem que tingui un bon dia i que es valori una mica més, ja que de vegades, quan li surt algun exercici malament, s’enfonsa. L’eric és molt exigent amb ell mateix, també a l’escola”.
La mare de l'Eric explica que no tenen cap suport ja que la família assumeix tots els costos derivats de la pràctica esportiva. Martín creu que deuria d’haver “algun tipus de subvenció. Aquest esport no és tan conegut com el futbol”.
L’Eric Terrés ha estat el tercer classificat del Campionat de Catalunya de Gimnàstica Artística disputat el 14 de juny a Vic. L’Eric, que entrena amb el Club Gimnàstic Mataró, només va quedar a una dècima de punt del segon classificat i a dos punts del primer.