21 febrer de 2022 a les 10:41
Els participants de Malgrat han obtingut 4 medalles d’or, 1 de plata i un diploma de participació
Aquest cap de setmana els alumnes del centre malgratenc d’arts marcials han demostrat els seus coneixements en el CEM La Mar Bella a Barcelona. Van ser sis els representants de Malgrat que hi van participar.
D’una banda, Pau Salvà, Lenni Viñolas, Mariona Regí i Nicolo Pagoria que van endur-se la medalla d’or del Campionat en les seves respectives categories. I, d’altra banda, César Ballesta que va guanyar la medalla de plata i Izan Santos que va aconseguir un diploma per la seva participació en el certamen.