Resuming podcast

30 maig de 2022 a les 10:34

L'equip cadet del Club Twirling Malgrat de Mar, campió d'Espanya 2022

Compartir

El Club Twirling Malgrat de Mar ha participat aquest cap de setmana al Torneig Nacional Twirl for fun, que s'ha disputat a Vidreres. A banda de l'equip cadet, una desena d'esportistes de l'entitat també han fet podi

El pavelló d'esports de Vidreres ha acollit aquest cap de setmana el Torneig Nacional Twirl for fun. L'equip cadet del Club Twirling Malgrat de Mar s'ha proclamat campió d'Espanya 2022. També han quedat primeres les esportistes Amelie Ternero, de la categoria juvenil base; Paula Lorenzo, d'infantil base; Sara Lis, en la categoria cadet; i Saray Casado, de cadet (nivell b). Júlia González (juvenil base) i Afrika Mollfulleda (cadet) han estat segones; i Sara Ribas (juvenil base), Mia Dimitrova (benjamí base), Chloe Garcia i Ainhoa Rastrollo, terceres. Aida Rodrigo, directora tècnica del club, diu que amb aquesta competició l'entitat tanca la temporada nacional.

La propera cita esportiva del Club Twirling Malgrat serà la Copa d'Europa 2022, que tindrà lloc del 5 al 10 de juliol a la Ciutat Esportiva de Blanes.