Resuming podcast

20 maig de 2014 a les 11:42

L'equip aleví femení del Club d'Atletisme Malgrat es proclama subcampió de Catalunya en relleus

Compartir

Carla Gascón, Meritxell Hernández, Iris Quintana i Martina Martínez són les quatre esportistes que formen part de l'equip aleví femení del Club d'Atletisme Malgrat. Les quatre es va proclamar subcampiones en relleus 4X60 al Campionat de Catalunya que es va disputar el 3 de maig a Mataró. Des de l'entitat s'han mostrat molt satisfets amb el resultat de les esportistes.