Resuming podcast

17 gener de 2022 a les 14:27

Laura Puig: "Al llarg d'aquesta primera setmana hem tingut més casos positius que en tot el curs passat"

Compartir

La directora de l' Escola Vedruna, Laura Puig, reflexiona sobre com està afectant la sisena onada de la covid als dos centres educatius que Vedruan té a Malgrat de Mar


Laura Puig ha reconegut que "la situació és complexa perquè és un degoteig constant de casos de covid entre alumnes, mestres i professors". La responsable de l'Escola Vedruna a Malgrat de Mar ha explicat que a dia 17 de gener hi ha diverses baixes de mestres i professors i un grup de Primària confinat. Puig destaca que tenint en compte els dos centres educatius, hi ha 40 alumnes positius.