17 gener de 2022 a les 14:27
La directora de l' Escola Vedruna, Laura Puig, reflexiona sobre com està afectant la sisena onada de la covid als dos centres educatius que Vedruan té a Malgrat de Mar
Laura Puig ha reconegut que "la situació és complexa perquè és un degoteig constant de casos de covid entre alumnes, mestres i professors". La responsable de l'Escola Vedruna a Malgrat de Mar ha explicat que a dia 17 de gener hi ha diverses baixes de mestres i professors i un grup de Primària confinat. Puig destaca que tenint en compte els dos centres educatius, hi ha 40 alumnes positius.