8 març de 2023 a les 10:46
La competició es va disputar el cap de setmana passat a la Pista coberta d'atletisme de Catalunya de Sabadell
L'esportista malgratenca Meritxell Hernández, que actualment entrena a l'Aldahra Lleida UA, va aconseguir arribar a la final dels 60 metres del Campionat d'Espanya sub 20, que es va disputar a Sabadell el cap de setmana passat. Hernández ha explicat que, per a ella, "arribar a la final ja ha estat un èxit" i quedar sisena, "una sorpresa". "No m'ho esperava i estic molt contenta dels resultats", afegeix l'atleta que assegura que continuarà entrenant i gaudint de l'esport.
Hernández reconeix que encarava el Campionat d'Espanya sub 20 amb nervis perquè a causa d'una lesió feia un any que no participava en una competició d'aquesta envergadura. L'esportista malgratenca ha agraït el suport que ha rebut per part de la seva família.
El Campionat d'Espanya sub 20 estava organitzat per la Real Federación Española de Atletismo amb el suport de la Federació Catalana d'Atletisme. Una vuitantena d'atletes catalans van participar a la competició i van aconseguir tretze medalles, cinc de les quals d'or.