Resuming podcast

11 octubre de 2021 a les 14:06

L’Ateneu El Rovell organitza un cinefòrum

Compartir

Amb el lema ‘Res a Celebrar! Hispanitat és Genocidi’  l’entitat vol denunciar el genocidi que, segons ells, l’Estat Espanyol va perpetrar al continent americà.

Demà, dia de la Hispanitat, l’ateneu malgratenc obrirà les seves portes a tothom que vulgui. Afirmen que no tenen res a celebrar, és per això que han preparat un cinefòrum per tothom que s’animi a visitar-los. Amb la projecció de la pel·lícula ‘La Misión’ de Roland Joffé volen denunciar 'el genocidi que l’Estat Espanyol va perpetrar a Amèrica, juntament amb altres països colonitzadors'. L’acte serà a les 18h a l’Ateneu El Rovell.