11 febrer de 2022 a les 8:45
El professor Lluís Zamora i l'investigador Carlos Cano-Barbacil, de l'Institut d'Ecologia Aquàtica de la Universitat de Girona, parlaran sobre les característiques biològiques de l'anguila, en risc d'extinció, i del projecte de seguiment de les poblacions que habiten a la conca de La Tordera
La conferència 'L'anguila, un peix de La Tordera en perill d'extinció' servirà, segons l'Associació Naturalistes del Montnegre i la Tordera, NatMonT, per parlar d'aquest peix "prou popular", però del qual "en desconeixem bona part de la seva existència i, fins i tot, la seva presència a la conca de La Tordera i el perill crític d'extinció a nivell mundial".
L'activitat, organitzada per NatMonT, compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Malgrat de Mar i tindrà lloc aquest dissabte a les 19h a la sala d'actes Joaquim Garriga i Riera de l'Arxiu Municipal.