17 novembre de 2021 a les 12:50
A més, demanen que l’Ajuntament els doni una resposta ‘òptima’ després de 10 anys de queixes per part de l’associació
L’associació s’ha acostat als estudis d’Ona Malgrat per tal de mostrar el seu descontentament amb les accions que els governs malgratencs han fet als seus carrers. A banda de la ‘perillositat’ que alguns d’ells presenten, segons els veïns, aquests es queixen que els diners de les actuacions que s’han de fer es trauran de contribucions especials en comptes de fons d’obra pública.
Tal com indica Ramon Malleu, representant de l’associació veïnal, fa 10 anys que reivindiquen millores en els carrers Llibertat, Sant Elm, Carme (tram) i Pl. Joaquim Ruyra. Segons diuen, mentre ells estaven demanant aquestes solucions, l’Ajuntament ha arreglat altres carrers veïns amb diners d’obra pública sense cap mena de problema.
A més, indiquen que l’estat dels carrers és ‘lamentable’. Segons el president, Joan Duran, han demanat més d’una vegada solucions al consistori, però aquest no n’ha donat cap d’efectiva. Al contrari, segons Duran han arreglat altres carrers de Malgrat sense tants inconvenients com als seus.
Finalment indiquen que el seu és un cas d’urgència i demanen al govern que inclogui sense demora al pressupost del 2022 la millora d’aquests carrers. Afegeixen que seguiran lluitant per tenir una solució com més aviat millor.