Resuming podcast

26 juny de 2015 a les 10:50

L'associació de veïns de Llevant celebra la festa d'estiu

Compartir

L'associació de veïns de Llevant celebra aquest cap de setmana la segona edició de la festa d'estiu amb diverses activitats. Els actes comencen aquest divendres a la tarda a les set del vespre a l'esplanada que hi ha davant del Pavelló Germans Margall amb l'actuació del DJ Eloy Chaves. Més tard, a dos quarts de nou actuaran Los Rebuscaos i una hora més tard, a dos quarts de deu, Javier Ginés.

Dissabte, les activitats comencen a les cinc de la tarda amb la festa de l'escuma. A les sis hi haurà xocolata amb melindros i una hora més tard, a les set del vespre, actuarà el mag Jhon Herrera. A dos quarts de nou el grup "Aires del Mediterráneo" oferirà el seu repertori de sevillanes i a dos quarts de deu hi haurà l'actuació de Pola Music. El fi de festa serà a partir de la una de la matinada.

Des de l'Associació de veïns de Llevant expliquen que aquesta festa "és una bona ocasió per donar a conèixer l'entitat ja que hi molta gent al barri que desconeix la seva existència. I d'aquesta manera també els podem representar més àmpliament". L'associació de veïns de Llevant de Malgrat de Mar compta amb 42 socis i una junta directiva de 7 membres.