Resuming podcast

21 gener de 2022 a les 14:00

L’Associació de Naturalistes del Montnegre i la Tordera reacciona a l’aprovació de demanar la declaració de reserva natural parcial la llacuna de la Tordera

Compartir

Ara esperen que l’Ajuntament de Blanes faci el mateix

Des de l’Associació de Naturalistes del Montnegre i la Tordera indiquen que a poc a poc es van fer accions i que és molt important aquest pas que ha donat l’Ajuntament. Tot i això, un dels membres, Santi Poch, indica que ara no s’ha de parar, sinó que s’ha de continuar treballant per tal que sigui una realitat. 

Aquesta declaració representa el compromís ferme per part de les administracions de protegir l’espai i fer-ne una gestió activa. A més, també permetrà tenir una ordenança que permetrà el control  Poch n’ha donat més detalls.

També ha volgut posar sobre la taula el fet que el Glòria va permetre que la població es conscienciés sobre la realitat de la desembocadura de la Tordera. Malgrat tot, han notat un cert relaxament de les mesures de protecció per part de les administracions.

Després del pas que ha fet l’Ajuntament de Malgrat de Mar, fa falta que l’Ajuntament de Blanes faci el mateix, ja que és l’altre municipi implicat. D’aquesta forma es podrà seguir endavant amb la protecció del delta de la Tordera.