11 juliol de 2022 a les 13:43
L'Associació de Naturalistes del Montnegre i la Tordera està de celebració. Ara fa dos anys que un grup de 20 persones es van reunir al Centre Cívic de Pineda de Mar per posar en marxar aquesta associació que vetlla per la preservació dels espais naturals de la zona. A dia d'avui són 80 socis i compten amb un grup de col·laboradors a través de WhatsApp amb 120 membres
Santi Poch, membre de l'Associació de Naturalistes del Montnegre i la Tordera, ha explicat durant una entrevista a Ona Malgrat que per celebrar aquests dos anys han fet un resum amb les 10 actuacions més destacades. Ho han explicat a través d'un enfilall a twitter.
Entre les actuacions destacades hi ha l’elaboració de l'atles d’amfibis i rèptils de la Baixa Tordera, la participació de NatMont als censos de ratapinyades o als dels ocells hivernants a la Baixa Tordera, des del mar fins les zones humides vinculades al riu, entre altres.
Una altra acció destacada d'aquest últim any és la participació de l'Associació de Naturalistes del Montnegre i la Tordera al pla de motes de la Generalitat.