10 febrer de 2022 a les 14:00
L'Associació de Jubilats de Malgrat de Mar celebra aquest 2022 els seus 40 anys d'existència. Des d'ara i fins a finals d'any realitzaran activitats per commemorar aquesta efemèride. Unes activitats que es donaran a conèixer al llarg dels propers mesos. La primera serà un dinar de germanor al mes de juny
Raül Griñó, president de l'Associació de Jubilats de Malgrat de Mar, i Josep Boronat, tresorer de l'entitat, han explicat a Ona Malgrat que afronten aquest 2022 recuperant de manera gradual les activitats que es van haver de deixar de fer per la pandèmia. Ara ja estan al 50 per cent i una de les activitats que més interès desperta entre els associats és la d'informàtica. En aquest sentit, des de l'Associació de Jubilats de Malgrat de Mar són conscients de la problemàtica que pateix el col·lectiu davant la bretxa digital i el tracte que reben per part de les entitats bancàries.
Josep Boronat ha avançat que es recupera el ball de diumenge a la tarda. La primera sessió serà el diumenge 27 de febrer de 18 a 21h. Segons Boronat, "un casal sense ball els diumenges no té sentit, el més important és la il·lusió de la gent que s'arregla per sortir de casa i passar-ho bé".