23 juny de 2026 a les 12:11
L’activitat solidària 'Camina i Remulla't per l'ELA' que l’associació Aixafaroques organitza per segon any acaba reunint un total de 250 participants, que van recórrer un total de 5km pels voltants de Malgrat i van celebrar un vespreig a la plaça de Xesco Boix.
Això suposa una recaptació d’aproximadament un miler d’euros. Tots els diners recaptats aniran destinats a la lluita contra l'Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA), malaltia neurodegenerativa que afecta les neurones motores del cervell, tronc encefàlic i medul·la espinal.
En declaracions a Ona Malgrat, la tresorera de l’associació Aixafaroques, Vanesa Garcia, ha fet un bon balanç de la caminada i ja ha anunciat la intenció de preparar la tercera edició.
Com a novetat, a l’acte hi va participar l’atleta Enric Casacuberta i Alsina, qui farà a partir de l’agost el repte Ruta 66 x ELA, una travessia de 3940 km desde Chicago fins a Los Angeles.
Foto: Associació Aixafaroques