9 abril de 2022 a les 10:26
En un comunicat expliquen que estenen la mà a altres "visions d'esquerres" del municipi "per enfortir el projecte". De moment no hi ha persones candidates
La CUP tornarà a concórrer a les eleccions municipals del maig del 2023. La formació política ho ha fet públic aquest divendres al vespre en un comunicat en el que expliquen que l'assemblea ha pres la decissió "per consens". De moment no hi ha persones candidates per encapçalar la llista electoral amb la que es presentaran als comicis.
Enric Zaldo, portaveu del grup municipal de la CUP, explica que enguany es volen centrar en "obrir la candidatura a altres visions d'esquerres del municipi per tal d'enfortir el projecte":
La CUP de Malgrat de Mar es va presentar per primer cop a les eleccions municipals al 2015. Des de llavors han exercit la seva representació des de l'oposició tret del 2017 al 2019 quan van formar part del govern de Carme Ponsa amb JxM, ERC i PDeCat.