17 maig de 2022 a les 13:43
L'Assemblea de Docents de l'Alt Maresme ha tallat aquest matí la carretera N-2 al seu pas per Calella. Els professors han reprès d'aquesta manera les mobilitzacions contra la política educativa del Govern
Els sindicats educatius havien convocat una aturada parcial de 8 a 10 hores als centres educatius. L'Assemblea de Docents de l'Alt Maresme ha centrat la mobilització avui a Calella, on ha tallat la N-2 davant del Mercat Municipal. Una cinquantena de docents, alguns dels quals de Malgrat de Mar, també han tallat una rotodona del Camí del Mig de Mataró que permet l'enllaç amb l'autopista C-32.
A banda de l'aturada d'aquest matí, també n'hi ha prevista una altra pel 2 de juny, i dues jornades de vaga el 25 de maig i el 9 de juny. Els sindicats reclamen la reversió de les retallades, la retirada del nou currículum, el retorn de l'horari lectiu dels docents en totes les etapes, la supressió del decret de plantilles i de l'ordre de calendari, l'estabilització del personal i l'assumpció de la responsabilitat del Departament en la defensa de la immersió.