Resuming podcast

2 octubre de 2014 a les 7:33

L'Arxiu Municipal organitza conferència i estrena exposició sobre la Guerra de Successió

Compartir

La conferència de Jordi Bohigas començarà a les 12 h a la Sala d'actes de l'Arxiu Municipal. L'acte servirà per obrir l'exposició El Maresme en la línia del temps de la Guerra de Successió (1702-1714). Es tracta d'una mostra itinerant 

El plantejament d'organitzar una exposició sobre el Maresme i el 1714 va sorgir el 2013, fruit d'una proposta de la Direcció General d'Arxius, Biblioteques, Museus i Patrimoni del Departament de Cultura, per fer una major difusió de la història de la Guerra de Successió en aquesta comarca. 

L'exposició es podrà veure de dilluns a divendres d'11 h a 13 h, els dijous de 17 h a 19 h, els diumenges d'11 h a 13.30 h i els dissabtes, restarà tancada.