21 setembre de 2021 a les 10:57
L'Ajuntament de Malgrat de Mar, la Diputació de Barcelona i la Federació d'Ateneus s'han reunit aquest setembre per posar sobre la taula noves vies de finançament per poder arranjar la seu de la Societat Cultural i Recreativa La Barretina Vermella. L'entitat ha d'adaptar l'edifici a la normativa vigent per tal de poder tornar a obrir al públic
L'Ajuntament de Malgrat de Mar valorarà totes les opcions econòmiques que tingui al seu abast per tal d'aconseguir el màxim nombre de subvencions possibles per ajudar a finançar les obres que s'han de dur a terme a la seu de La Barretina per tal que pugui complir amb la normativa vigent i pugui tornar a obrir al públic. Així ho ha assegurat la regidora de Cultura, Lurdes Borrell, que dimecres passat es va reunir amb el diputat de Cultura, Joan Carles Garcia, i representants de la Federació d'Ateneus per tractar sobre la situació de l'entitat.
Segons, Borrell, la trobada, en què també hi va participar el tinent d'alcalde d'Urbanisme i Projectes Urbans, Jofre Serret, va servir per posar sobre la taula "diferents vies que es podien explorar de finançament". "Entre tots estic segura que aconseguirem els recursos suficients per tal que La Barretina pugui obrir ben aviat", assegura la regidora.
Borrell ha recordat que l'Ajuntament fa mesos que està en contacte amb la Societat Cultural i Recreativa La Barretina Vermella per poder ajudar l'entitat amb tot allò que faci referència a les obres que s'han de dur a terme a la seu. En aquest sentit, la regidora explica que "són unes reformes importants" les que s'han de fer i que l'Ajuntament els dona tot el seu suport, tant econòmic com a l'hora d'organitzar activitats.