Resuming podcast

21 març de 2022 a les 8:47

L’Ajuntament posa en marxa una acció formativa de suport a la digitalització al sector de la restauració i l’alimentació

Compartir

La formació se centra en estratègies de presència digital i xarxes socials com NAP, My Business i WhatsApp Business

L’Àrea d’Ocupació, Formació i Empresa de l’Ajuntament de Malgrat, en col·laboració amb l’Ajuntament de Calella, donarà el tret de sortida a aquesta proposta formativa que s’emmarca dins el Programa TTT. La iniciativa s’iniciarà aquest divendres i estarà formada per tres sessions. 

La primera, divendres, de 17h a 19h. Serà una sessió online en directe i també tindrà l’opció de veure-la en diferit per qui no hi pugui assistir. La segona serà dilluns vinent i es farà de forma presencial de 16:30h a 19:30h a l’aula d’informàtica de l’Escola d’Adults. Finalment, divendres 1 d’abril finalitzarà la formació amb una sessió online en directe amb opció d’accés en diferit de 16:30h a 19:30h.

Tothom qui estigui interessat es pot inscriure enviant un correu electrònic a inserciolaboral@ajmalgrat.cat, o un WhatsApp al 666. 323. 391, detallant el nom de l’empresa, nom i cognoms de la persona que assistirà a la formació, telèfon mòbil i correu electrònic de contacte.