Resuming podcast

3 febrer de 2022 a les 11:16

L’Ajuntament planta 25 exemplars d’una espècie de psamòfila desapareguda a Malgrat

Compartir

L’objectiu de l’acció és la conservació i renaturalització de l’espai natural de la desembocadura de la Tordera

La Regidoria de Medi Ambient ha dut a terme la plantació de 60 exemplars de vegetació psamòfila a la Platja de la Conca. Concretament, es van plantar 25 exemplars de Corynephorus canescens, una espècie que havia existit a Malgrat de Mar, però que els últims anys havia desaparegut. A més, també es van plantar Lavandula stoechas i Helichrysum stoechas, entre altres. 

Aquesta és una acció que estava proposada dins el Pla d’Actuació per la conservació i renaturalització de l’espai natural de la desembocadura de la Tordera. D’altra banda, també s’han plantat 60 arbres nous al municipi.

El servei municipal d’Espais Verds ha plantat 87 arbres, 27 dels quals van substituir altres que estaves malmesos, i 60 de nous. D’aquesta forma, Malgrat té, actualment, 4.948 exemplars.

 

*Foto: Ajuntament de Malgrat