Resuming podcast

30 març de 2023 a les 8:27

L'Ajuntament organitza 'Temps de flors' amb la gent gran dels centres residencials

Compartir

L'activitat, que promou la Regidoria de Gent Gran, tindrà lloc aquest divendres 31 de març i comptarà amb una exposició de murals florals creats per persones grans dels centres residencials del municipi a la plaça de l'Església

Temps de flors arriba a Malgrat de Mar de la mà de la Regidoria de Gent Gran i dels centres residencials del municipi. Els usuaris d'aquests equipaments exposaran els murals florals que han creat a la plaça de l'Església aquest divendres 31 de març de 10.30 h a 18 h. L'activitat també inclourà una xocolatada per a les persones grans.

Els murals s'exposaran després en diferents equipaments municipals, entre els quals hi ha l'Ajuntament, l'Arxiu Municipal o la Biblioteca La Cooperativa.