Resuming podcast

14 setembre de 2021 a les 14:12

L'Ajuntament organitza nous cursos a la tardor per millorar les competències professionals

Compartir

L'Àrea d'Ocupació, Formació i Empresa de l’Ajuntament de Malgrat de Mar organitza per als pròxims mesos de tardor quatre formacions gratuïtes adreçades a persones que busquen feina. Es tracta del programa Forma't i l'objectiu d'aquestes formacions és donar resposta a les seves necessitats competencials. La majoria de formacions seran presencials, si la pandèmia ho permet. El període de preinscripcions s’ha obert aquest dimarts 14 de setembre al web de l'Ajuntament. Hi ha temps per apuntat-se fins el 28 de setembre i les formacions començaran el 4 d'octubre.

Entre les sessions previstes hi ha una d'alfabetització digital, una altra per preparar l'ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació), Orientació laboral i Linkedin. Totes les formacions es faran diversos dies dels mesos d'octubre i novembre.

La primera edició de Forma't es va impartir els mesos de maig i juny amb un format majoritàriament online i amb quatre accions, que van ser valorades pels assistents amb una mitja de 9,6 sobre 10.