Resuming podcast

21 juny de 2022 a les 10:22

L'Ajuntament lliura els Premis Treballs de Recerca 2022

Compartir

Els treballs dels alumnes Abril Martínez, Isabel Colomina i Martina Bayarri, de l'Institut Ramon Turró, i d'Èlia Basart i Sergi Madico, de l'Escola Vedruna, han estat els guanyadors de l'edició d'enguany dels Premis Treballs de Recerca. El premi local ha quedat desert. L'acte de lliurament de premis ha tingut lloc aquest dilluns al vespre

Els Jardins de la Torre de la Vídua Sala ha estat l'escenari escollit enguany per lliurar els Premis Treballs de Recerca, que han arribat a la seva 18a edició. Els alumnes guanyadors aquest 2022 són: de l'Institut Ramon Turró, Abril Martínez pel treball Parlem de sexe: Una mirada a l'educació sexual impartida a l'educació secundària obligatòria a Malgrat de Mar; Isabel Colomina per Microorganismes a la llar; neteja i desinfecció; i Martina Bayarri per Les mascaretes a prova. Estudi sobre l'eficàcia de les mascaretes; i de l'Escola Vedruna, Èlia Basart pel treball El cristall com a mirall de salut i Sergi Madico per La batalla de l'Ebre.

Per altra part, els finalistes dels Premis Treballs de Recerca 2022 han estat Desirée Días, Marina Mateu i Berta Soler, de l'Institut Ramon Turró; i Ana Carina Sepúlveda i Martina Vila de l'Escola Vedruna.

L'acte de lliurament dels premis, que ha tingut lloc aquest dimarts al vespre, ha comptat amb la presència de l'alcaldessa Sònia Viñolas, la regidora d'Educació, Lurdes Borrell, Laura Puig, directora de l'Escola Vedruna, Jaume Carles, director de l'Institut Ramon Turró i Darder, Marc Pons, president de l'AMPA de l'institut i Ivan del Río, president de l'AMPA de l'Escola Vedruna. Familiars i professors també han assistit a l'acte, organitzat per la Regidoria d'Educació amb el suport de les AMPA dels dos centres educatius.