Resuming podcast

3 gener de 2022 a les 13:39

L’Ajuntament ja ha habilitat els punts de recollida d’arbres de Nadal

Compartir

Els arbres que recullin es trituraran i s’afegiran als parterres dels espais verds de Malgrat de Mar

Enguany els punts habilitats són la plaça Germana Campos, l’avinguda Costa Brava (CAP), la plaça Marià Cubí, la plaça Pau Casals, avinguda mediterrània (carrer Girona) i la plaça Canigó. Tothom qui vulgui podrà deixar el seu arbre de Nadal des d’avui fins al 13 de gener.