Resuming podcast

18 novembre de 2021 a les 12:50

L’Ajuntament inaugura els jocs de realitat augmentada en commemoració del Dia Mundial de la Infància

Compartir

L’”smart play” s’estrenarà el dissabte amb l’explicació del seu funcionament per part d’uns monitors qui faran una demostració i dinamitzaran els jocs a partir de les 11h

Aquests jocs s’instal·len per primera vegada al municipi i estan adreçats als infants a partir de 3 anys. Segons el portaveu del Govern, Jofre Serret, assegura que seran un nou paradigma pel que fa a l’oci dels més petits.

Tal com indica, són uns jocs que permeten jugar a través d’un dispositiu, però també a mitjançant les lloses que s’han instal·lat al carrer. A més, afirma que no impedeixen que se segueixin realitzant altres activitats a la plaça.

La proposta consisteix en un sistema de taulers de joc que fomenten les activitats en grup, l’exercici físic i l’aprenentatge a través de la realitat augmentada. Els taulers estan pintats a terra i estan connectats a una aplicació que es pot descarregar i que utilitza imatges i codis QR. L’activitat d’estrena començarà a les 11h del matí i s’allargarà fins a les 13h a les Peixateries Velles. 

 

*Foto: AjMalgrat