2 juliol de 2021 a les 12:58
L'Ajuntament i l'Associació de Bombers Voluntaris de Malgrat de Mar han signat un conveni que recull per escrit la col·laboració que es dona entre les dues parts. De fet, és la primera vegada que l'administració local i els bombers voluntaris signen un acord acord d'aquest tipus. La formalització de la signatura ha estat aquest dijous entre l'alcalde, Joan Mercader, i el cap de l'Associó de Bombers Voluntaris, Xavier Estopà. També hi eren present el regidor de Seguretat Ciutadana, Sergi Cardona, i el bomber voluntari, David Roger
El regidor Sergi Cardona ha explicat que els bombers voluntaris realitzen tasques de protecció civil, d'extinció i prevenció d'incendis i altres emergències però també d'altres més lúdiques com visites al Parc o col·laboracions amb entitats del poble.
Sergi Cardona ha destacat que aquesta signatura és bona per a totes les parts: els bombers voluntaris i la ciutadania en general.
Per la seva banda, el cap del Parc de Bombers Voluntaris, Xavier Estopà, ha valorat molt positivament aquesta signatura. Segons ell, ja feia "uns quants anys que volíem aconseguir aquest conveni". El conveni es renovarà de manera automàtica cada any segons ha explicat a Ona Malgrat Estopà. "Ara volem que el conveni que tenim amb Palafolls també es renovi de manera automàtica". En tot cas, Xavier Estopà ha explicat que el conveni recull que dels 1.500 euros que rebran, un 35 % es destinarà a material fungible i la resta, un 65 % aproximadament per al material inventariable.
Foto: Ajuntament de Malgrat de Mar