Resuming podcast

3 gener de 2022 a les 8:53

L'Ajuntament de Malgrat i l'Associació de Naturalistes del Montnegre i la Tordera signen un conveni de col·laboració

Compartir

L'Associació de Naturalistes del Montnegre i la Tordera ha signat un conveni amb l'Ajuntament de Malgrat de Mar per tal de gestionar en custòdia els terrenys del Càmping Els Pins

El regidor de Medi Ambient, Óliver Sánchez-Camacho, ha explicat que es tracta del primer conveni de custòdia que signen amb els Naturalistes del Montnegre i la Tordera que permetrà gestionar accions vinculades amb el medi ambient i la biodiversitat de la zona de la desembocadura de la Tordera.

Per saber-ne més detalls, hem parlat amb Santi Poch, un dels membres dels Naturalistes del Montnegre i la Tordera. Poch explica que gràcies a aquest conveni podran dur a terme diverses accions com, per exemple, erradicar espècies exòtiques i recuperar i fomentar comunitats vegetals, entre altres.