Resuming podcast

13 juny de 2015 a les 12:58

L'Ajuntament de Malgrat estrena pàgina de Facebook

Compartir

L'Ajuntament de Malgrat de Mar compta des d'aquest dissabte amb una pàgina de Facebook. L'objectiu de la nova eina és potenciar els canals de comunicació amb la ciutadania i complementar els ja existents.

La nova pàgina de Facebook de l'Ajuntament s'afegeix a les pàgines que el consistori malgratenc ja té des de fa temps en aquesta xarxa social, com són les de Medi Ambient, Ona Malgrat, Centre Cívic, Biblioteca La Cooperativa i Malgrat Turisme. L'objectiu d'aquesta pàgina institucional de l'Ajuntament a Facebook és donar a conèixer tot el que passa al poble i fomentar la participació. La pàgina a Facebook permetrà compartir informació, fotografies, vídeos i enllaços relacionats amb Malgrat. 

L'Ajuntament també té perfil a Twitter, Instagram, FlickrIssuu, i canal a Youtube.