13 juny de 2015 a les 12:58
L'Ajuntament de Malgrat de Mar compta des d'aquest dissabte amb una pàgina de Facebook. L'objectiu de la nova eina és potenciar els canals de comunicació amb la ciutadania i complementar els ja existents.
La nova pàgina de Facebook de l'Ajuntament s'afegeix a les pàgines que el consistori malgratenc ja té des de fa temps en aquesta xarxa social, com són les de Medi Ambient, Ona Malgrat, Centre Cívic, Biblioteca La Cooperativa i Malgrat Turisme. L'objectiu d'aquesta pàgina institucional de l'Ajuntament a Facebook és donar a conèixer tot el que passa al poble i fomentar la participació. La pàgina a Facebook permetrà compartir informació, fotografies, vídeos i enllaços relacionats amb Malgrat.
L'Ajuntament també té perfil a Twitter, Instagram, Flickr, Issuu, i canal a Youtube.