Resuming podcast

24 novembre de 2021 a les 10:22

L’Ajuntament de Malgrat de Mar celebra la Setmana Europea de la Prevenció de Residus

Compartir

Enguany se centra en el malbaratament alimentari i, entre les activitats que es realitzaran, s’inclou la prova pilot de la deixalleria mòbil demà de 10h a 13h al mercat de la fruita

Malgrat de Mar s’afegeix un any més a la setmana Europea de la Prevenció de Residus per tal d’aconseguir un objectiu doble. A escala global se celebra per minimitzar els residus que consumeix la població mundial i, a escala local, Malgrat vol activar la consciència ciutadana i recordar que ‘encara queda un camí llarg per fer’. Així ho ha indicat el regidor de Medi Ambient, Óliver Sánchez-Camacho.