24 novembre de 2021 a les 10:22
Enguany se centra en el malbaratament alimentari i, entre les activitats que es realitzaran, s’inclou la prova pilot de la deixalleria mòbil demà de 10h a 13h al mercat de la fruita
Malgrat de Mar s’afegeix un any més a la setmana Europea de la Prevenció de Residus per tal d’aconseguir un objectiu doble. A escala global se celebra per minimitzar els residus que consumeix la població mundial i, a escala local, Malgrat vol activar la consciència ciutadana i recordar que ‘encara queda un camí llarg per fer’. Així ho ha indicat el regidor de Medi Ambient, Óliver Sánchez-Camacho.