Resuming podcast

8 octubre de 2021 a les 10:48

L'Agrupació Sardanista Malgratenca La Barretina organitza una sortida a la 69a Trobada sardanista de Montserrat

Compartir

L'acte, que es va suspendre l'any passat per la pandèmia de la covid, compatarà amb l'actuació de la cobla Ciutat de Granollers

"Les sardanes que es tocaran seran molt balladores, engrescadores i maques", assegura Montserrat Clapés, presidenta de l'Agrupació Sardanista Malgratenca La Barretina. L'entitat ha organitzat una sortida a la 69a Trobada sardanista de Montserrat, que tindrà lloc el proper diumenge 10 d'octubre i que comptarà amb l'actuació de la cobla Ciutat de Granollers. Clapés ha recordat que, com que l'aforament és limitat, caldrà confirmar l'assistència per entrar a la basílica i per veure La Moreneta.

La 69a Trobada sardanista de Montserrat s'havia d'haver celebrat l'any passat. La pandèmia de la covid, però, va obligar a suspendre l'activitat, que enguany s'ha recuperat i adaptat a les mesures de contenció de la pandèmia.