8 octubre de 2021 a les 10:48
L'acte, que es va suspendre l'any passat per la pandèmia de la covid, compatarà amb l'actuació de la cobla Ciutat de Granollers
"Les sardanes que es tocaran seran molt balladores, engrescadores i maques", assegura Montserrat Clapés, presidenta de l'Agrupació Sardanista Malgratenca La Barretina. L'entitat ha organitzat una sortida a la 69a Trobada sardanista de Montserrat, que tindrà lloc el proper diumenge 10 d'octubre i que comptarà amb l'actuació de la cobla Ciutat de Granollers. Clapés ha recordat que, com que l'aforament és limitat, caldrà confirmar l'assistència per entrar a la basílica i per veure La Moreneta.
La 69a Trobada sardanista de Montserrat s'havia d'haver celebrat l'any passat. La pandèmia de la covid, però, va obligar a suspendre l'activitat, que enguany s'ha recuperat i adaptat a les mesures de contenció de la pandèmia.