29 juliol de 2022 a les 9:54
L'equip infantil de taekwondo ha estat un dels que més bons resultats ha obtingut i l'esportista Pau Salvà ha aconseguit entrar al Centre d'Alt Rendiment de Sant Cugat. L'AFE - Top King Malgrat també ha organitzat diferents esdeveniments com el Fight for Glory, que des de l'entitat han valorat molt positivament
L'AFE - Top King Malgrat tanca una temporada esportiva marcada pels èxits esportius i l'organització de grans esdeveniments, com el Fight for Glory, que celebrarà una nova edició a l'octubre. Álex Baena, director de l'entitat, ha destacat el bon paper que ha fet enguany l'equip infantil de taewkondo que, entre d'altres, ha guanyat els oberts d'Espanya i Montpeller. Baena també destaca el fet que l'esportista malgratenc Pau Salvà hagi pogut entrar al Centre d'Alt Rendiment de Sant Cugat del Vallès.
La voluntat de l'AFE - Top King Malgrat és continuar amb el mateix ritme la temporada que ve. En aquest sentit, l'entitat ja treballa en l'organització del primer Open Internacional de Taekwondo, que tindrà lloc els dies 23 i 24 de setembre, i del Fight for Glory, entre d'altres.
L'AFE - Top King Malgrat ensenya muay thai, jujitsu brasiler, combat jujitsu i taekwondo infantil. Més de 150 esporistes practiquen esports de contacte a l'entitat.